Bible Revelation 01:01~09 English v.s Runes

Image
Bible Revelation  Αποκάλυψη του Ιωάννη   01:01~09   English version The revelation of Jesus Christ, which God gave him to show his servants what must soon take place. He made it known by sending his angel to his servant John, who testifies to everything he saw--that is, the word of God and the testimony of Jesus Christ. Blessed is the one who reads the words of this prophecy, and blessed are those who hear it and take to heart what is written in it, because the time is near. John, To the seven churches in the province of Asia: Grace and peace to you from him who is, and who was, and who is to come, and from the seven spirits before his throne, and from Jesus Christ, who is the faithful witness, the firstborn from the dead, and the ruler of the kings of the earth. To him who loves us and has freed us from our sins by his blood, and has made us to be a kingdom and priests to serve his God and Father--to him be glory and power for ever and ever! Amen. Look, he is coming with the clouds, a

2022 10月 25 日占星-日蝕圖

 2022 10月 25 日占星-日蝕圖


GMT+8,台北時區, 18:48,新月-日蝕 (西亞,中亞,東歐等地可見),正相位, 火星日 (日主星), 木星時 (時主星)

ASC  上升對準Atirsagne (出),金星性質。與金星相關的特質。 (過去帶來的)(國家)

MC    天頂   Albulaan (入), Saturn/ Merkur 土星-水星特質(即將進入的)(整體經濟獲利情況,行政)

天頂合相 土星 3°44 (入),四分相天王星 2°39 (入)

上升 六分相 木星  -0°55(入),三分相 冥王星 3°09 (出)

外行星相位:土星 四分相 天王星 -1°05 (出)

群星聚集第六宮,

第六宮代表:勞工,公共議題,衛生疾病等。

日蝕本質上會帶來新的開端,舊的事物的終結。月亮陰性掩蓋太陽陽性光芒。

日,月落入所謂的燃燒之路。但月亮落在落陷位置。

金星落在失勢位置。土星落在入廟位置。海王星也算是落在入廟位置。天王星落在落陷位置。

夜盤:晝星 木星,土星位於地平線以上; 夜星火星,金星,月亮落在地平線以下。 無得時?

北交點天王星 已在7月27日合相

月亮 天王星合相11月8日合相。

月亮海王星 11月4日 合相。

月亮 土星合相11月2日。

ASC守護星金星,11宮頭守護星。木星(海王星)。

金星與木星合相 2023年3月2日,與海王星合相2023年2月15日


薩比恩:

月亮:  A BROKEN BOTTLE AND SPILLED PERFUME.
所在度數表面美好但內容令人失望,損失。(糧食,人民,農產,情緒)

太陽 金星:NEIGHBOURS HELP IN A HOUSE-RAISING PARTY IN A SMALL VILLAGE
所在度數團體,分享,每一份子貢獻自己的力量。合作,鞏固籠絡友誼。(黃金,領袖,重要人物)(金融,文藝,關係,貨幣)

水星:CHANTICLEER'S VOICE HERALDS THE RISING SUN WITH ENTHUSIASTIC TONES
所在度數充滿活力,熱情的面對未來。洞悉未來。但不要得意忘形,而導致的危機。(通訊,交通,網路,運輸,商業,Κηρύκειον赫爾墨斯權杖所代表的標誌

**火星 WINTER FROST IN THE WOODS
所在度數處於停滯凍結狀態,蟄伏,厚積薄發等待時機再發展。 不宜強行推動。(工業,軍火,機械,警察,製造業,力量)

**木星  WOMAN HAS RISEN OUT OF THE OCEAN, A SEAL IS EMBRACING HER
所在度數處於即將進入除舊佈新階段,發展新的事物。新的cycle開端 (陰性力量)。(法律,宗教,教育。航空,天空,旅遊,貿易,擴張)

土星 A FOREST FIRE FINALLY QUENCHED
所在度數處於熱烈/狂熱的事物而無法控制地蔓延去破壞原先已有的,需要試著冷靜去控制。
停滯==> 順行 (土地資源,地產,農業,營造,權威,政府,限制,困難)

天王星 A WOMAN AIRING AN OLD BAG THROUGH A SUNNY WINDOW TO GIVE IT AIR AND SUNSHINE
所在度數處於革新翻新,清理舊的事物,過時的事物,但可能會遇到潛在的限制。(資本,科技,能源,發明,變動等)
逆行

海王星 THE BROAD OCEAN, BUT ITS HAPPY INHABITANTS HAVE CREATED A WORLD ALL OF THEIR OWN
所在度數處於在大環境共生,共享空間,不易享有,保留個人的空間。
逆行。   (海洋,漁業,醫藥,污染,慈善,酒,混沌,化學)


冥王星 A MOUNTAIN PILGRIMAGE
所在度數處於渴望“達到巔峰”,在途中學到許多經歷;透過精神,物質,合作,商業經濟,等各種影響力,獲得收穫,卻孤立疏離。

(礦產,地下資源,財富,勘探,偵查,原油,洞察力,神秘,權力,災難)


By the heart of ocean

Comments

Popular posts from this blog

上古神话山海经角色,神兽的英文?

FPC 結構中英文對照

科学与艺术之美